Online marketingová komunikace vybraného hotelu

Název práce: Online marketingová komunikace vybraného hotelu
Autor(ka) práce: Romanová, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vaško, Martin
Oponenti práce: Černý, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá online marketingem ubytovacího zařízení STAGES HOTEL Prague. Cílem práce je zhodnocení online komunikace vybraného hotelu, na základě kterého je sestaven návrh mediální kampaně zaměřené na efektivní využití jednotlivých nástrojů online marketingu. Jelikož hotel ve skutečnosti prozatím žádnou kampaň neuskutečnil, může práce sloužit jako podklad pro marketingové oddělení vybraného subjektu či obdobným ubytovacím zařízením. K naplnění cíle práce byla provedena rešerše odborných zdrojů a následně sestavena situační analýza prostřednictvím webových stránek a sociálních sítí Facebook a Instagram. Teoretická část práce popisuje online marketing se zaměřením na komunikaci, strategie, používání a vyhodnocování jednotlivých nástrojů. Praktická část je tvořena popisem vybraného subjektu s následným zhodnocením webových stránek a sociálních sítí za pomocí nástrojů Google Analytics 4, SimilarWeb.com a Meta Business Suite. Na základě využitých analytických nástrojů je sestavena mediální kampaň vycházející ze získaných dat. Mediální kampaň je cílena na obyvatele České republiky ve věku 25 až 50 žijící mimo Prahu, přičemž jejím hlavním účelem je navýšení počtu rezervací vytvořených skrze webové stránky hotelu, současně s prohloubením povědomí o značce. Součástí praktické části je vyhodnocení navržené kampaně se zaměřením na podíl nákladů na obratu, obratu hotelu a vygenerování hrubého zisku.
Klíčová slova: online marketing; komunikace; ubytovací zařízení; hotel; webové stránky; sociální sítě; mediální kampaň
Název práce: Online marketing communication of a selected hotel
Autor(ka) práce: Romanová, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vaško, Martin
Oponenti práce: Černý, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with the online marketing of the accommodation facility STAGES HOTEL Prague. The aim of the thesis is to evaluate the online communication of the selected hotel, based on which a proposal for a media campaign focused on the effective utilization of various online marketing tools is compiled. Since the hotel has not yet carried out any campaigns in reality, the thesis can serve as a guide specifically for the marketing department of the selected entity or similar accommodation facilities. To fulfill the aim of the thesis, a research of professional sources was conducted, followed by a situational analysis through the website and social networks Facebook and Instagram. The theoretical part of the thesis describes online marketing with a focus on communication, strategies, use, and evaluation of individual tools. The practical part consists of a description of the selected entity with subsequent evaluation of the website and social networks using tools such as Google Analytics 4, SimilarWeb.com, and Meta Business Suite. Based on the analytical tools used, a media campaign is developed based on the acquired data. The media campaign targets residents of the Czech Republic aged 25 to 50 living outside Prague, with its main purpose being to increase the number of reservations made through the hotel's website, while simultaneously deepening brand awareness. An evaluation of the proposed campaign is included in the practical part, focusing on the share of costs in turnover, hotel turnover, and gross profit generated.
Klíčová slova: communication; accommodation facility; hotel; websites; social media; online marketing; media campaign

Informace o studiu

Studijní program / obor: Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 2. 2023
Datum podání práce: 25. 4. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: