Analýza marketingové strategie divize Medtronic Diabetes v České republice
Autor(ka) práce:
Biglino, Sara
Typ práce:
Bakalářská práce
Vedoucí práce:
Machková, Hana
Oponenti práce:
Štěrbová, Ludmila
Jazyk práce:
Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce navrhuje konkrétní zlepšení v rámci marketingové strategie divize Medtronic Diabetes Česká republika. Práce zkoumá cílové skupiny ve zdravotnictví v~kontextu České republiky a popisuje aktuální stav marketingové strategie divize Medtronic Diabetes. Následně identifikuje v této strategii slabá místa a navrhuje konkrétní zlepšení, jak zvýšit povědomí o produktech této divize v rámci České republiky.
Klíčová slova:
marketing; zdravotnická zařízení; diabetes; marketing ve zdravotnictví
Název práce:
Marketing strategy analysis of the Medtronic Diabetes division in the Czech Republic
Autor(ka) práce:
Biglino, Sara
Typ práce:
Bachelor thesis
Vedoucí práce:
Machková, Hana
Oponenti práce:
Štěrbová, Ludmila
Jazyk práce:
Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis proposes specific improvements within the marketing strategy of the Medtronic Diabetes division in the Czech Republic. It explores target groups in healthcare within the context of the Czech Republic and describes the current state of the marketing strategy of the Medtronic Diabetes division. Afterwards, it identifies weaknesses in this strategy and suggests concrete improvements to increase awareness of the Diabetes products in the Czech Republic.
Klíčová slova:
medical devices; diabetes; marketing; healthcare marketing