Chování spotřebitelů na trhu s doplňky stravy

Název práce: Consumer Behaviour in the Food Supplement Market
Autor(ka) práce: Štorková, Viktorie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Vokáč, Matěj
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The bachelor thesis “Consumer Behaviour in the Food Supplement Market” aims to identify the factors influencing consumer buying behaviour, analyse the decision-making process consumers undergo and assess the role of advertising in buying processes to provide recommendations for marketers in the pharmaceutical industry. The first part of the thesis includes a literature review explaining the food supplement market and consumer behaviour, while the second part consists of the described methodology used for research and the research findings and recommendations. The key findings include factors influencing consumer behaviour, identification of three consumer groups with different behavioural patterns, and the role of advertisement in purchasing decisions. The thesis is intended for pharmaceutical marketers, businesses, and individuals active in the food supplement market.
Klíčová slova: Food Supplement; Consumer Behaviour; Food Supplement Market
Název práce: Chování spotřebitelů na trhu s doplňky stravy
Autor(ka) práce: Štorková, Viktorie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Vokáč, Matěj
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Bakalářská práce “Chování spotřebitelů na trhu s doplňky stravy“ si klade za cíl identifikovat faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů, analyzovat rozhodovací proces, kterým spotřebitelé procházejí, a posoudit roli reklamy v nákupních procesech s cílem poskytnout doporučení pro marketingové specialisty ve farmaceutickém průmyslu. První část práce obsahuje literární rešerši vysvětlující trh s doplňky stravy a chování spotřebitelů, zatímco druhou část tvoří popis metodologie použité pro výzkum, výsledky výzkumu a doporučení. Mezi klíčové nálezy patří faktory ovlivňující spotřebitelské chování, identifikace tří spotřebitelských skupin s různými vzorci chování a role reklamy při nákupním rozhodování. Práce je určena farmaceutickým marketingovým specialistům, firmám a jednotlivcům působícím na trhu doplňků stravy.
Klíčová slova: Trh s doplňky stravy; Doplněk stravy; Spotřebitelské chování

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 6. 2023
Datum podání práce: 26. 4. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: