Udržitelnost jako součást marketingové komunikace značky

Název práce: Udržitelnost jako součást marketingové komunikace značky
Autor(ka) práce: Hronzová, Anna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Faixová , Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Spojení marketingové komunikace a udržitelnosti je důležité, neboť umožňuje sdělovat úsilí značky o udržitelnou odpovědnost, což nejen podporuje ochranu životního prostředí, ale také posiluje pozitivní vnímání značky. Cílem práce je implementovat témata udržitelnosti do marketingové komunikace značky, práce na základě poznatků získaných z prováděného marketingového výzkumu představí návrh udržitelné kampaně pro značku dětské výživy GERBER. Cíle bude dosaženo pomocí analýzy udržitelnosti v současném přístupu značky, v práci je dále využita kvantitativní metoda sběru dat formou dotazníku. Získaná data potvrzují důležitost zahrnutí udržitelnosti do marketingové komunikace značky spojené se zvýšenou důvěrou spotřebitelů a jejich pozitivním vnímáním značky, data dále odhalují preference spotřebitelů v oblasti marketingové komunikace. Na základně zjištěných poznatků je značce doporučeno, aby transparentně komunikovala své udržitelné praktiky směrem ke spotřebitelům, tato doporučení jsou formována do konkrétního návrhu udržitelné kampaně pro značku GERBER, jenž může posloužit jako základ pro reálnou komunikaci udržitelnosti.
Klíčová slova: Udržitelnost; Marketingová komunikace; Kampaň; Green marketing
Název práce: Sustainability as part of brand marketing communication
Autor(ka) práce: Hronzová, Anna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Faixová , Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The connection between marketing communication and sustainability is important as it allows the brand’s commitment to sustainable responsibility to be shared, which not only supports environmental protection, but also reinforces positive brand perception. The aim of this thesis is to implement sustainability topics into the marketing communication of the brand. The thesis will present a proposal for a sustainable campaign for the baby food brand GERBER based on the findings obtained from the marketing research. The objective will be achieved through an analysis of sustainability in the current brand approach, the thesis also uses a quantitative method of data collection in the form of a questionnaire. The data obtained confirms the importance of including sustainability into the brand’s marketing communication associated with increased consumer trust and positive brand perception. The data further reveals consumer preferences in marketing communication. Based on the findings, recommendations are made for the brand to transparently communicate its sustainable practices towards consumers, these recommendations are shaped into a specific sustainability campaign proposal for the GERBER brand that can serve as a basis for real sustainability communication.
Klíčová slova: Marketing communication; Green marketing; Campaign; Sustainability

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 10. 2023
Datum podání práce: 30. 4. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: