Vizuální identita hudebního interpreta

Název práce: Vizuální identita hudebního interpreta
Autor(ka) práce: Hlavová, Ester
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Dědic, Filip
Oponenti práce: Zichová, Tereza
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá procesem tvorby vizuální identity pro mladého harmonikáře, a jejím hlavním cílem je vytvořit podklady pro jeho on-line a off-line prezentaci a pomoci mu tak kariérně růst. Teoretická část práce se nejprve věnuje klientovi, cílové skupině a samotnému zadání práce. Na základě rozboru zadání se pak věnuje pojmu osobní značka a jak ji tvořit. Kapitola o osobní značce je pak podpořena příklady hudebních umělců, kteří dobře používají svou osobní značku. Na to navazuje definování vizuální identity jako takové a bližší rozbor částí, ze kterých se skládá. Teoretická část je pak zakončena rozborem problematiky UX/UI designu, jelikož součástí výstupu této práce je i webová stránka. Praktická část práce se na začátku věnuje analýze vizuální identity subjektů z hudebního prostředí a přímých a nepřímých konkurentů, na základě jejich webových stránek a profilů na sociálních sítích. Na základě zadání, metodik popsaných v první části a analýz bylo vytvořeno několik návrhů. Vybraný návrh byl poté dotvořen a implementován do tvorby výstupů, jež byly popsány v zadání. Výsledným výstupem je tak vizuální identita a grafický manuál pro mladého hudebníka. Práce je pak zakončena zpětnou vazbou klienta.
Klíčová slova: Folklór; Grafický design; Hudba; Osobní značka; Vizuální identita
Název práce: Visual Identity of a Musician
Autor(ka) práce: Hlavová, Ester
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Dědic, Filip
Oponenti práce: Zichová, Tereza
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the process of creation of a visual identity for a young accordion player. The main goal of it is to create a basis for his online and offline presentation and thus help him grow his career. The theoretical part of the thesis firstly discusses the client, the target group and the assignment itself. Based on this information, it therefore deals with the concept of personal brand and how to create it. The chapter on personal brand is then supported by examples of musical artists who use their personal brand well. This is followed by a definition of visual identity as such and a closer analysis of the parts that it consists of. The theoretical part is then concluded with an analysis of UX/UI design, since part of the assignment of this thesis is a website. The practical part of the thesis starts with an analysis of the visual identity of entities from the music industry and direct and indirect competitors, based on their websites and social media profiles. Based on the assignment, the methodologies described in the first part and analyses, several drafts were made. The selected proposal was then finalized and implemented in the creation of the entities described in the brief. The final output is a visual identity and graphic manual for the young musician. The work is then concluded with feedback from the client.
Klíčová slova: Folklore; Personal brand; Graphic design; Music; Visual identity

Informace o studiu

Studijní program / obor: Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 9. 2022
Datum podání práce: 2. 5. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: