Analýza online marketingových aktivit v konkrétní firmě

Název práce: Analýza online marketingových aktivit v konkrétní firmě
Autor(ka) práce: Bernáthová, Adéla
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Pour, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem online marketingových aktivit s cílem provedení analýzy těchto aktivit u konkrétní firmy. Pro dosažení výsledků byly použity převážně nástroje Google Lighthouse, Google Analytics, Luigi’s box a nástroje pro sociální sítě. Práce je rozdělena na pět hlavních částí. První část se zabývá metodami, které byly použity k dosažení dílčích cílů. Druhá část je zaměřena na teorii o online marketingu, a to zejména na marketing ve vyhledávačích, reklamy a sociální sítě. V třetí části jsou popsány základy webové analytiky a nástroj Google Analytics. Čtvrtá část je určena k seznámení se s konkrétní firmou a blízkými konkurenty. V páté části jsem prakticky analyzovala online marketingové aktivity konkrétní firmy a navrhla doporučení ke zlepšení. Firma již některá doporučení aplikovala.
Klíčová slova: online marketing; webová analytika; Google Analytics; sociální sítě
Název práce: Analysis of online marketing activities in a specific company
Autor(ka) práce: Bernáthová, Adéla
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Pour, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the topic of online marketing activities with the aim of analyzing these activities in a specific company. To achieve the results, mainly tools such as Google Lighthouse, Google Analytics, Luigi's Box, and social media tools were used. The thesis is divided into five main parts. The first part discusses the methods used to achieve specific goals. The second part focuses on the theory of online marketing, particularly on search engine marketing, advertising, and social media. The third part describes the basics of web analytics and the Google Analytics tool. The fourth part is dedicated to familiarizing oneself with the specific company and its close competitors. In the fifth part, I practically analyzed the online marketing activities of the specific company and proposed recommendations for improvement. The company has already implemented some of the recommendations.
Klíčová slova: social media; web analytics; Google Analytics; online marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Informační média a služby
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 11. 2023
Datum podání práce: 5. 5. 2024
Datum obhajoby: 10. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/86704/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: