Vliv sociálních sítí na sebevědomí a tělesný obraz žen: důsledky pro organizaci

Název práce: Vliv sociálních sítí na sebevědomí a tělesný obraz žen: důsledky pro organizaci
Autor(ka) práce: Najbertová, Vendula
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Šimůnková, Klára
Oponenti práce: Lejčková, Aneta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce zkoumá, jak sociální sítě ovlivňují sebevědomí a vnímání tělesného obrazu žen a jaký dopad to má na jejich pracovní výkon. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy a teoretické kontexty relevantní pro dané téma. Na základě literární rešerše práce prezentuje současný stav poznání, včetně příkladů relevantních výzkumů, a stanovuje výzkumnou otázku. Dále je v práci představena a obhajována metoda výzkumu, kterou reprezentují hloubkové rozhovory. V praktické části prezentuji výsledky i s jejich analýzou a interpretuji je. Závěrem odpovídám na výzkumnou otázku a nabízím podněty k případné další diskusi.
Klíčová slova: Sociální sítě; Sebevědomí; Body image; Výkon; Pracovní prostředí
Název práce: The impact of social media on women's self-esteem and body image: implications for the organisation
Autor(ka) práce: Najbertová, Vendula
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Šimůnková, Klára
Oponenti práce: Lejčková, Aneta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis examines how social networks affect women's self-esteem and body-image perceptions and how this impacts on their work performance. The theore-tical part presents basic concepts and theoretical contexts relevant to the topic. Based on a literature search, the thesis presents the state-of-art of knowledge in the field, inclu-ding examples of relevant research, and states the research question. Furthermore, the thesis rebuilds and defends the research method, which is represented by in-depth in-terviews. In the practical part I present the results with their analysis and interpret them. Finally, I answer the research question and offer suggestions for possible further discussion.
Klíčová slova: Body image; Performance; Work enviroment; Self-esteem; Social networks

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2023
Datum podání práce: 6. 5. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: