Využití ICT ve výuce na základních školách, s přihlédnutím na speciální základní školy

Název práce: Využití ICT ve výuce na základních školách, s přihlédnutím na speciální základní školy
Autor(ka) práce: Podlenová, Monika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Radváková, Věra
Oponenti práce: Sudzina, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá využitím interaktivních tabulí ve výuce anglického jazyka na základních školách, s přihlédnutím na speciální základní školy. Cílem práce je popsat, jak tyto technologie ovlivňují vzdělávací proces a jak jsou integrovány do každodenní výuky. Teoretická část poskytuje přehled o interaktivních tabulích, jejich funkcích a potenciálu pro zvýšení angažovanosti žáků. Dále práce analyzuje různé pedagogické přístupy a metody, které učitelé využívají pro efektivní začlenění těchto nástrojů do výuky. V praktické části je prezentováno vyhodnocení dat získaných z dotazníkového šetření od učitelů anglického jazyka na prvním stupni pražských základních škol, včetně těch ze speciálních základních škol. Což ilustruje, jakým způsobem učitelé vnímají interaktivní tabule ve výuce anglického jazyka na prvním stupni.
Klíčová slova: speciální základní školy; základní školy; ICT ve vzdělávání; výuka anglického jazyka; interaktivní tabule
Název práce: The use of ICT in teaching in elementary schools, including special elementary schools
Autor(ka) práce: Podlenová, Monika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Radváková, Věra
Oponenti práce: Sudzina, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on the utilization of interactive whiteboards in English language teaching at primary schools, with consideration for special primary schools. The aim of the thesis is to describe how these technologies impact the educational process and how they are integrated into daily teaching. The theoretical section provides an overview of interactive whiteboards, their functionalities, and their potential to enhance student engagement. Furthermore, the thesis analyses various pedagogical approaches and methods that teachers employ to effectively incorporate these tools into teaching. The practical section presents the evaluation of data obtained from questionnaires administered to English language teachers at the primary stage of Prague elementary schools, including those from special primary schools. This illustrates how teachers perceive interactive whiteboards in English language teaching the primary stage of elementary schools.
Klíčová slova: English language teaching; elementary schools; ICT in education; Interactive whiteboards; special elementary schools; primary schools

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 4. 2023
Datum podání práce: 6. 5. 2024
Datum obhajoby: 10. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/84484/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: