Návrh online marketingové strategie e-shopu Thea a táta

Název práce: Návrh online marketingové strategie e-shopu Thea a táta
Autor(ka) práce: Hlaváčková, Kamila
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Kreč, Luboš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se věnuje online marketingové strategii e-shopu s názvem Thea a táta, který doposud naplno nevyužíval potenciál dostupných marketingových nástrojů. Teoretická část se zabývá marketingem, marketingem na internetu, nástroji online marketingu a e-commerce. V praktické části je e-shop Thea a táta představen a pomocí nástrojů Google Analytics, PageSpeed Insights a Přehledů na Instagramu je provedena analýza dosud využívaných online marketingových aktivit. Následně byl realizován kvantitativní výzkum formou dotazníku zkoumající potenciální zákazníky e-shopu, jejich online aktivity, nákupní preference a vztah k e-shopu Thea a táta. Cílem této práce je poté na základě teoretických poznatků, provedené analýzy a výzkumu navrhnout vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení online marketingové strategie e-shopu Thea a táta.
Klíčová slova: Marketingový mix; Nástroje online marketingu; Online marketing; Marketingová strategie; E-shop
Název práce: Suggestion of an online marketing strategy for the e-shop Thea a táta
Autor(ka) práce: Hlaváčková, Kamila
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Kreč, Luboš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on the online marketing strategy of the e-shop Thea a táta, which has not fully utilized the potential of available marketing tools. The theoretical part deals with marketing, internet marketing, online marketing tools, and e-commerce. In the practical part, the Thea a táta e-shop is introduced, and an analysis of the previously used online marketing activities is conducted using tools, such as Google Analytics, PageSpeed Insights, and Instagram Insights. Subsequently, a quantitative survey was conducted in the form of a questionnaire exploring potential customers of the e-shop, their online activities, purchasing preferences, and relationship with the e-shop Thea a táta. The aim of this thesis is then, based on theoretical knowledge, conducted analysis, and survey, to suggest appropriate recommendations leading to the improvement of the online marketing strategy of the e-shop Thea a táta.
Klíčová slova: Online marketing; Marketing mix; Online marketing tools; Marketing strategy; E-shop

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 12. 2023
Datum podání práce: 10. 5. 2024
Datum obhajoby: 5. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/86824/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: