Segmentace trhu kávy

Název práce: Segmentace trhu kávy
Autor(ka) práce: Binterová, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Radosta, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá segmentací trhu kávy v České republice. Hlavním cílem práce je odkrýt segmenty na tomto trhu, které budou vnitřně homogenní a navzájem mezi sebou odlišné. Jednotlivé profily segmentů je nutné rozvinout, vyhodnotit jejich atraktivitu a navrhnout pro ně vhodnou marketingovou komunikaci. Teoreticko-metodická část se věnuje pochopení jednotlivých pojmů, přístupů a metod segmentace trhu, spotřebního chování a marketingové komunikace a výzkumu. Praktická část je rozdělena na vymezení trhu kávy a samotnou segmentaci, která byla provedena za pomoci jak sekundárních dat, tak primárních dat. Primární data byla získána vlastním dotazníkovým šetřením. Výsledné segmenty jsou popsány a je pro ně navržena vhodná marketingová komunikace, která slouží k efektivnímu oslovení odkrytých segmentů.
Klíčová slova: segmentace trhu; káva; marketingový výzkum; marketingová komunikace
Název práce: Segmentation of coffe market
Autor(ka) práce: Binterová, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Radosta, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis focuses on coffee market segmentation in the Czech Republic. The main objective is to identify segments within this market that are internally similar and externally different from each other. It is necessary to develop individual segment profiles, evaluate their attractiveness, and propose suitable marketing communication strategies. The theoretical and methodological part cover understanding of various concepts, approaches, and methods related to market segmentation, consumer behavior, marketing communication and research. The practical part delineates the coffee market and performs segmentation using both secondary and primary data. The primary data was obtained through a questionnaire survey. The final segments are described and appropriate marketing communication strategies are proposed for targeting these discovered segments effectively.
Klíčová slova: coffee; marketing communication ; market segmentation; marketing research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 10. 2023
Datum podání práce: 10. 5. 2024
Datum obhajoby: 3. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/85951/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: