Strategická analýza Profitech Food, s.r.o

Název práce: Strategická analýza Profitech Food, s.r.o
Autor(ka) práce: Rjaško, Vojtěch
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Krause, Josef
Oponenti práce: Bruder Badie, Natálie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je zjištění silných stránek a příležitostí společnosti Profitech Food s.r.o., které mají potenciál podpořit růst a prosperitu podniku s cílem zvýšení tržního podílu a zlepšení konkurenčního postavení na trhu. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje jednotlivé analýzy a metody, které jsou dále využity v druhé, praktické části. Empirická stránka bakalářské práce aplikuje charakterizovanou metodiku na analyzovaný podnik s cílem zjištění nejen silných a slabých stránek, ale také příležitostí a hrozeb, které definují aktuální stav podniku. Vše proniká do závěrečné konkluze, kde jsou podniku navrženy a doporučeny kroky k zajištění cíle, tedy zvětšení tržního podílu a vylepšení konkurenčního postavení.
Klíčová slova: Analýza vnitřních zdrojů; Strategická analýza; Analýza okolí; Syntéza
Název práce: Strategic analysis of Profitech Food s.r.o
Autor(ka) práce: Rjaško, Vojtěch
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Krause, Josef
Oponenti práce: Bruder Badie, Natálie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to find strengths and opportunities in the company Profitech Food s.r.o. that have the potential to support growth and prosperity of the company, in order to increase market share and improve competitive position in the market. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part describes individual analysis and methods that are further used in the second, practical part. The empirical part of the bachelor thesis applies the characterized methodology to the analyzed company in order to identify not only strengths and weaknesses, but also opportunities and threats that define the current state of the company. It all feeds into the conclusion, where companies are suggested and recommended steps to secure the goal of increasing market share and improving competitive position.
Klíčová slova: Strategic analysis; Synthesis; Analysis of internal resources; Environmental analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 1. 2024
Datum podání práce: 12. 5. 2024
Datum obhajoby: 14. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/87012/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: