Audiovizuální streamovací platforma Voyo – případová studie

Název práce: Audiovizuální streamovací platforma Voyo – případová studie
Autor(ka) práce: Koppová, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hanzlík, Jan
Oponenti práce: Zahrádka, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá audiovizuálními mediálními službami na vyžádání, konkrétně platformou Voyo, s důrazem na proces tvorby obsahu a roli marketingových strategií. V teoretické části jsou definovány základní obchodní modely VOD, legislativní rámec a aktuální situace na audiovizuálním trhu v EU a České republice. Dále jsou rozebrány základní pojmy z oblasti marketingu, zabývá se filmovým a televizním marketingem, zdůrazňuje význam brandingu a cílení na specifické publikum. V praktické části práce je analyzována tvorba obsahu na platformě Voyo, role marketingového týmu a strategie pro produkci a distribuci obsahu. Jsou zkoumány marketingové kampaně, sběr a využití uživatelských dat, odlišení od konkurence a budoucí plány pro mezinárodní distribuci. Praktická část prostřednictvím případové studie zkoumá obsahovou strategii Voyo, včetně lokální tvorby pod značkou Voyo Originál, a využití úspěšných pořadů TV Nova. Výzkum zdůrazňuje význam lokalismu, personalizované doporučování a schopnost efektivně využívat zpětnou vazbu od spotřebitelů. Závěrem práce poukazuje na strategii Voyo jako úspěšný příklad lokální platformy v prostředí globální konkurence.
Klíčová slova: Video On Demand; marketing; Voyo; lokální obsah; branding
Název práce: Audiovisual streaming platform Voyo – a case study
Autor(ka) práce: Koppová, Barbora
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hanzlík, Jan
Oponenti práce: Zahrádka, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor's thesis deals with on-demand audiovisual media services, namely the Voyo platform, with an emphasis on the content creation process and the role of marketing strategies. The theoretical part defines the basic business models of VOD, the legislative framework and the current situation in the audio-visual market in the EU and the Czech Republic. Furthermore, basic concepts from the field of marketing are discussed, it deals with film and television marketing, it emphasizes the importance of branding and targeting a specific audience. The practical part of the work analyzes content creation on the Voyo platform, the role of the marketing team and strategies for content production and distribution. Marketing campaigns, collection and use of user data, differentiation from competition and future plans for international distribution are explored. The practical part, through a case study, explores Voyo's content strategy, including local production under the brand Voyo Original, and the use of TV Nova's successful shows. Research highlights the importance of localism, personalised recommendations and the ability to use consumer feedback effectively. In conclusion, the paper points to the Voyo strategy as a successful example of a local platform in an environment of global competition.
Klíčová slova: Voyo; Video On Demand; marketing; local content; branding

Informace o studiu

Studijní program / obor: Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 2. 2024
Datum podání práce: 15. 12. 2024
Datum obhajoby: 2025

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: