HR marketing vybrané společnosti

Název práce: HR marketing vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Kunc, Petr
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Šmíd, David
Oponenti práce: Legnerová, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
HR marketing se stává stále více klíčovým tématem v oblasti získávání a udržení kvalitních zaměstnanců, jelikož jde o moderní a velice účinný nástroj strategického řízení lidských zdrojů. Tato bakalářská práce se zabývá problematikou HR marketingu ve vybrané společnosti a klade si za hlavní cíl vyhodnotit vhodnost nástrojů personálního marketingu a navrhnout vhodná vylepšující opatření. Práce je členěna na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje důležité termíny jako řízení lidských zdrojů, Employer Branding a personální marketing. Dále se zaměřuje na interní a externí část HR marketingu, kde charakterizuje metody jednotlivých forem zkoumaného systému. Úvod praktické části představuje vybranou společnost a vymezuje její činnosti. Po úvodním představení společnosti následuje deskripce aktuálního stavu HR marketingu vycházející z analýzy interních dat, metody pozorování, srovnání teorie s praxí a kvalitativního výzkumu v podobě polostrukturovaného rozhovoru se zástupkyní personálního oddělení. Dále je v práci na základě dotazníkového šetření proveden kvalitativní výzkum. Závěr praktické části interpretuje výstupy výzkumného šetření a navrhuje vylepšující opatření aktuálního stavu HR marketingu, která představují přínos bakalářské práce.
Klíčová slova: lidské zdroje; personální marketing; budování značky zaměstnavatele; získávání zaměstnanců; motivace
Název práce: HR marketing of the selected company
Autor(ka) práce: Kunc, Petr
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Šmíd, David
Oponenti práce: Legnerová, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
HR marketing is increasingly becoming a key topic in the area of attracting and retaining quality employees, as it is a modern and highly effective tool for strategic human resource management. The bachelor thesis deals with the issue of HR marketing in a selected company and aims to evaluate the suitability of HR marketing tools and suggest appropriate improvement measures. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part defines important terms such as Human Resource Management, Employer Branding and Personnel Marketing. Furthermore, it focuses on the internal and external part of HR marketing, where it characterizes the methods of each form of the system under study. The introduction of the practical part introduces the selected company and defines its activities. After the initial introduction of the company, a description of the current state of HR marketing follows based on the analysis of internal data, observation method, comparison of theory with practice and qualitative research in the form of a semi-structured interview with a representative of the HR department. In addition, the thesis conducts qualitative research based on a questionnaire survey. The conclusion of the practical part interprets the outcomes of the research investigation and suggests improvement measures of the current state of HR marketing, which represent the contribution of the bachelor thesis.
Klíčová slova: human resources; HR marketing; Employer Branding; recruitment; motivation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra personalistiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 1. 2024
Datum podání práce: 14. 5. 2024
Datum obhajoby: 3. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/87145/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: