Strategická analýza podniku Inopack Czech republic

Název práce: Strategická analýza podniku Inopack Czech republic
Autor(ka) práce: Přibylová, Klára
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kupec, Václav
Oponenti práce: Ali, Tanweer
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Žijeme v turbulentní době plné změn. To působí i na společnosti, které se neustále potýkají s novými výzvami. Cílem této bakalářské práce je sestavení strategické analýzy podniku a stanovení doporučení pro zlepšení podnikové strategie. Cíl bude naplněn pomocí dílčích analýz. Konkrétně bude použita analýza PESTLE, Porterův model pěti sil, analýza odvětví, mapa konkurenčních skupin, VRIO analýza, finanční analýza a SWOT analýza, která je syntézou všech zmíněných analýz. Ta nastíní silné a slabé stránky, ale i příležitosti a hrozby. Na základě těchto zjištění budou firmě navrhnuta strategická doporučení. Pakliže dojde k jejich naplnění, zlepší se podniková strategie, ale i pozice společnosti na trhu.
Klíčová slova: SWOT analýza; PESTLE analýza; Potravinářské stroje; Analýza; Podniková strategie
Název práce: Strategic analysis of the company Inopack Czech Republic
Autor(ka) práce: Přibylová, Klára
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kupec, Václav
Oponenti práce: Ali, Tanweer
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
We live in a turbulent time full of changes. This also affects companies which are constantly facing new challenges. The aim of this bachelor's thesis is to compile a strategic analysis of the company and establish recommendations for improving the company's strategy. The goal will be fulfilled using partial analyses. Specifically, PESTLE analysis, Porter's five forces model, industry analysis, map of competitive groups, VRIO analysis, financial analysis and SWOT analysis, which is a synthesis of all aforementioned analyses, will be used. It outlines strengths and weaknesses, as well as opportunities and threats. Based on these findings, strategic recommendations will be proposed to the company. If they are fulfilled, the corporate strategy will improve, as well as the company's position on the market.
Klíčová slova: Analysis; Business strategy; Food machinery; PESTLE analysis; SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 10. 2023
Datum podání práce: 14. 5. 2024
Datum obhajoby: 3. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/86291/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: