Marketingový plán firmy Synyt

Název práce: Marketingový plán firmy Synyt
Autor(ka) práce: Čermáková, Eliška
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Tomšů, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se věnuje návrhu marketingového plánu pro firmu Synyt, jež se specializuje na výrobu sportovních oděvů. Práce je strukturována do dvou hlavních částí. V teoretické části jsou rozebrány marketingové pojmy související s marketingovým plánem, dále analýzy a výzkumné metody. V práci je podrobněji rozebrána marketingová komunikace, která je klíčová pro budování značky. Praktická část aplikuje metody z teoretické části na vybranou firmu. Zpracované metody situační analýzy zahrnují PEST analýzu, Porterův model, marketingový mix, je zde rozebrána i značka firmy, segmentace, targeting a positioning. Práce rovněž obsahuje marketingový výzkum a rozhovor s manažerem firmy. Dále je provedena SWOT analýza, na základě, které jsou formulovány doporučení společně s marketingovým plánem.
Klíčová slova: marketingový plán; marketingová komunikace; sportovní oblečení; situační analýza; marketingový mix
Název práce: Synyt Marketing plan
Autor(ka) práce: Čermáková, Eliška
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Tomšů, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's thesis deals with the design of a marketing plan for the company Synyt, which specializes in the production of sportswear. The thesis is structured in two main parts. The theoretical part discusses marketing concepts related to the marketing plan, as well as analysis, and research methods. The thesis discusses in detail marketing communication, which is crucial for brand building. The practical part applies the methods from the theoretical part to a selected company. The elaborated methods of situational analysis include PEST analysis, Porter's model, marketing mix, the company's brand, segmentation, targeting and positioning. The thesis also includes marketing research and an interview with the firm's manager. Furthermore, a SWOT analysis is conducted, based on which recommendations are formulated along with a marketing plan.
Klíčová slova: marketing plan ; situational analysis; marketing mix; marketing communication; sportswear

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 9. 2023
Datum podání práce: 14. 5. 2024
Datum obhajoby: 30. 5. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/85676/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: