Návrh eventu pro firmu S námi Fpohybu s.r.o

Název práce: Návrh eventu pro firmu S námi Fpohybu s.r.o
Autor(ka) práce: Hrdinová, Adéla
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Dvořáková, Michaela
Oponenti práce: Skuhrovcová, Eliška
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a zlepšení organizace konkrétního eventu pro firmu S námi Fpohybu s.r.o. Event je navržený pro profesionály v oblasti HR a je zaměřen na poskytování praktických nástrojů pro zlepšení fyzického zdraví při kancelářském zaměstnání. Cílem práce je vyhodnocení úspěšnosti organizovaného eventu na základě zpětné vazby účastníků a navržení setu doporučení, které firma využije pro organizaci dalších eventů. Tato práce využívá kombinaci kvalitativních a kvantitativních metod s cílem získat komplexní pohled na realizaci celého eventu. Na závěr je proveden kvantitativní hodnotící dotazník, pomocí kterého jsou získány informace, ze kterých byla konstruována doporučení týkající se načasování marketingové komunikace, vylepšení obsahu a struktury eventu, či změny cílové skupiny pro zacílení na méně konkurenční trh. V případě aplikace těchto doporučení do praxe firma vylepší celkovou organizaci, zvýší celkovou spokojenost účastníků a podpoří tak budování následných dlouhodobých spoluprací.
Klíčová slova: Event management; Event marketing,; Zdravotní prevence v kanceláři; B2B marketing; Firemní kultura
Název práce: Event design for the company S námi Fpohybu s.r.o
Autor(ka) práce: Hrdinová, Adéla
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Dvořáková, Michaela
Oponenti práce: Skuhrovcová, Eliška
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on the analysis and improvement of the organization of a specific event for the company S námi Fpohybu s.r.o. The event is designed for HR professionals and is aimed at providing practical tools for improving physical health to prevent issues with pain from exessive sitting in office employment. The aim of the work is to evaluate the success of the organized event based on the feedback of the participants and to propose a set of recommendations that the company will use for the organization of future events. This thesis uses a combination of qualitative and quantitative methods in order to gain a comprehensive view of the implementation of the event. Finally, a quantitative evaluation questionnaire is conducted to gather information from which recommendations are constructed regarding the timing of marketing communications, improvements to the content and structure of the event, or changes to the target audience to target a less competitive market. If these recommendations are put into practice, the company will improve the overall organization, increase overall participant satisfaction, and support the building of subsequent long-term collaborations.
Klíčová slova: Event marketing; B2B marketing; Company culture; Event management; Health prevention at the office

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 1. 2024
Datum podání práce: 15. 5. 2024
Datum obhajoby: 29. 5. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/87220/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: