On-line marketing přes sociální sítě

Název práce: On-line marketing přes sociální sítě
Autor(ka) práce: Quang, Thai
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Vaculová, Barbora
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Téma bakalářské práce je věnováno online marketingu na sociálních sítích s důrazem na efektivní využití tohoto nástroje pro propagaci produktů. Práce se zaměřuje na konkrétní podnik v oblasti prodeje květin a přináší teoretický pohled na online marketing a sociální sítě. Analytická část se soustředí na aktuální situaci podniku v online marketingové komunikaci a jeho postavení na trhu. S využitím analýzy MML-TGI, dotazníkového šetření a konkurenční analýzy jsou získána data, na jejichž základě jsou navržena doporučení pro optimalizaci marketingové strategie. Tato práce představuje užitečný zdroj pro podnikatele, kteří chtějí efektivně využívat sociální sítě k získání většího povědomí o své značce a přilákat nové zákazníky.
Klíčová slova: Online marketing; social media; content marketing
Název práce: Online marketing on social media
Autor(ka) práce: Quang, Thai
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Vaculová, Barbora
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of the bachelor thesis is dedicated to online marketing on social media with an emphasis on the effective utilization of this tool for product promotion. The thesis focuses on a specific business in the flower retail sector, providing a theoretical overview of online marketing and social networks. The analytical part concentrates on the current online marketing communication of the business and its position in the market. Through the use of questionnaire surveys, MML-TGI analysis and competitor analysis, data is gathered to propose recommendations for optimizing the marketing strategy. This thesis serves as a valuable resource for entrepreneurs aiming to efficiently leverage social media to enhance brand awareness and attract new customers.
Klíčová slova: Online marketing; content marketing; social media

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 12. 2023
Datum podání práce: 15. 5. 2024
Datum obhajoby: 30. 5. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/86920/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: