Marketigová strategie pro start-up Mapotic

Název práce: Marketigová strategie pro start-up Mapotic
Autor(ka) práce: Chvalina, Tomáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Müllerová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomové práce je zaměřena na tvorbu nové marketingové strategie pro start-up Mapotic, který si během posledních let prošel změnou svého směřován, kdy se nově zaměřuje i na B2B trh. Marketingová strategie vychází z interních dat, kvalitativního výzkumu založeného na polostrukturovaných rozhovorech s aktuálními klienty, ze kterých byly sestaveny marketingové persony, jako reprezentanti nejzajímavější segmentů trhu. V návaznosti na tvorbu strategie je provedena analýza aktuálního stavu webových stránek, SEO a obsahového marketingu s praktickými návrhy na zlepšení, které by měly napomoci při plnění stanovených cílů. Závěrem práce je navržení harmonogramu marketingových aktivit do konce roku.
Klíčová slova: Marketingová strategie; Marketingová komunikace; Start-up
Název práce: Marketing Strategy for Start-up Mapotic
Autor(ka) práce: Chvalina, Tomáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Müllerová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on the creation of a new marketing strategy for the start-up Mapotic, which has undergone a change of direction in recent years, when it is now also focused on the B2B market. The marketing strategy is based on internal data, qualitative research based on semi- structured interviews with current clients, from which marketing personas were assembled as representatives of the most interesting market segments. Following the development of the strategy, an analysis of the current state of the website, SEO and content marketing is conducted with practical suggestions for improvement to help achieve newly set goals. The thesis concludes by proposing a schedule of marketing activities for the rest of the year.
Klíčová slova: Marketing strategy; Marketing communication; Start-up

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 11. 2022
Datum podání práce: 15. 5. 2024
Datum obhajoby: 11. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/82912/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: