Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků

Název práce: Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
Autor(ka) práce: Dlouhý, Lukáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je zjistit, do jaké míry se shoduje identita a image značky Oral-B na českém trhu s elektrickými zubními kartáčky a navrhnout doporučení pro minimalizaci nesouladu mezi těmito pojmy. Teoretická východiska práce byla popsána v první části práce, která je se zaměřuje na definování pojmů značka, hodnota značky, identita a positioning značky a image značky. V praktické části byla detailně představena značka Oral-B se zaměřením na elektrické zubní kartáčky. Na základě sekundárního výzkumu a analýzy marketingové komunikace značky a jejích klíčových prvků byla identifikována její identita. Prostřednictvím kvalitativního i kvantitativního marketingového výzkumu byla zjišťována image značky Oral-B, která byla následně porovnána s její identitou. Na základě míry shody byla navrhnuta marketingová doporučení.
Klíčová slova: řízení značky; identita značky; image značky; marketing
Název práce: Comparison of brand identity and image of brand Oral-B in electric toothbrush market in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Dlouhý, Lukáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to determine to what extent the identity and image of the Oral-B brand on the Czech market with electric toothbrushes match and to propose recommendations to minimize the discrepancy between these concepts. The theoretical background of the thesis was described in the first part of the thesis, which focuses on defining the concepts of brand, brand value, brand identity, brand positioning and brand image. In the practical part, the Oral- B brand was introduced in detail with a focus on electric toothbrushes. Based on secondary research and analysis of the brand's marketing communication and its key brand elements, the brand identity was identified and described. Through qualitative and quantitative marketing research, the brand image of Oral-B was identified and then compared with its identity. Based on the degree of congruence, marketing recommendations were proposed.
Klíčová slova: marketing; brand management; brand identity; brand image

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 11. 2023
Datum podání práce: 16. 5. 2024
Datum obhajoby: 6. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/86817/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: