Vývoj a použití motion grafiky v audiovizuálním průmyslu
Název práce: | Vývoj a použití motion grafiky v audiovizuálním průmyslu |
---|---|
Autor(ka) práce: | Skrynnyk, Nazar |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Bubeníček, Jan |
Oponenti práce: | Dušek, Václav |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou motion grafiky v audiovizuálním průmyslu. Cílem práce je navržení a příprava animovaných grafických prvků pro živý přenos určité sportovní události. V teoretické části se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů souvisejících s motion grafikou, popisuje vývoj motion grafiky od minulosti až po současnost a provádí analýzu toho, jak se pohyblivá grafika používá v audiovizuálním průmyslu na základě výsledků výzkumu v této oblasti. V praktické části je nejprve analyzován současný vizuální styl klienta, poté jsou popsány takové etapy, jako je komunikace s klientem, analýza konkurence, proces tvorby motion grafiky, výběr potřebného softwaru a analýza obtíží, které vznikly v tomto procesu. |
Klíčová slova: | motion grafika; živý přenos; internetové stránky; audiovizuální průmysl; analýza; software |
Název práce: | Development and application of motion graphics in the audiovisual industry design and Practical Application of motion graphics for a selected Project |
---|---|
Autor(ka) práce: | Skrynnyk, Nazar |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Bubeníček, Jan |
Oponenti práce: | Dušek, Václav |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | This bachelor's thesis addresses the issues of motion graphics in the audiovisual industry. The aim of the work is to design and prepare animated graphic elements for the live broadcast of a specific sports event. The theoretical part focuses on explaining the fundamental concepts related to motion graphics, describes the evolution of motion graphics from the past to the present, and analyzes how motion graphics is used in the audiovisual industry based on research findings in this field. In the practical part, the current visual style of the client is first analyzed, followed by descriptions of stages such as communication with the client, competitive analysis, the process of creating motion graphics, the selection of necessary software, and an analysis of the difficulties encountered in this process. |
Klíčová slova: | motion graphics; live broadcast; websites; audiovisual industry; analysis; software |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Multimédia v ekonomické praxi |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra multimédií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 12. 1. 2024 |
---|---|
Datum podání práce: | 27. 6. 2024 |
Datum obhajoby: | 20. 8. 2024 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/87078/podrobnosti |