Efektivnost spolupráce společnosti Adidas s vybraným umělcem při budování značky YEEZY

Název práce: Efektivnost spolupráce společnosti Adidas s vybraným umělcem při budování značky YEEZY
Autor(ka) práce: Sklenář, Jakub
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Závěrečná práce je zaměřená na problematiku celebrity endorsementu, konkrétně na spolupráci mezi společností Adidas a umělcem Kanye Westem, přičemž se věnuje budování značky Yeezy. Práce hodnotí její úspěšnost, efektivnost, ale také zkoumá dojmy, které zanechala na spotřebitele a jaký efekt měla na jejich nákupní chování. K tomu využívá dotazníkového šetření, jenž je zaměřené na vnímání celebrity endorsementu v módním průmyslu obecně, především pak ale na konkrétní partnerství mezi zmíněnými stranami. V závěrečné části jsou poskytnuty návrhy a doporučení pro momentální, ale i budoucí spolupráce se známými osobnostmi, které mohou být uplatněny nejen pro společnost Adidas, ale pro většinu firem operujících na poli módy.
Klíčová slova: Adidas; Kanye West; Yeezy; móda; design; celebrity endorsement; spolupráce
Název práce: The effectiveness of Adidas' collaboration with the selected artist in building the Yeezy brand
Autor(ka) práce: Sklenář, Jakub
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on the issue of celebrity endorsement, specifically the collaboration between Adidas and Kanye West, with a focus on building the Yeezy brand. The thesis evaluates its success and effectiveness, but also examines the impressions it has left on consumers and what effect it has had on their purchasing behaviour. To do so, it uses a questionnaire survey that focuses on the perception of celebrity endorsement in the fashion industry in general, but especially on the specific partnership between the aforementioned parties. In the final section, suggestions and recommendations are provided for current as well as future celebrity endorsement collaborations, which can be applied not only to Adidas but to most companies operating in the fashion field.
Klíčová slova: Adidas; Yeezy; Kanye West; collaboration; fashion; design; celebrity endorsement

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 9. 2023
Datum podání práce: 28. 6. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: