Digitální transformace v marketingu nemovitostí

Název práce: Digital Transformation in Real Estate Marketing
Autor(ka) práce: Sych, Illia
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Závodná, Lucie Sára
Oponenti práce: -
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The purpose of this bachelor's thesis thesis is to develop measures for implementing digital transformation of marketing in a specific real estate agency based on the con-sideration of theoretical aspects of digital transformation of marketing and assess-ment of the conditions of such transformation. The paper used methods of abstracting scientific literature, analyzing the company's reporting, SWOT-analysis, analyzing the dynamics and structure of indicators, etc. The research was conducted in 3 stages, and it was found that the company has a high level of digital maturity (8.3 out of 10), but needs to improve the use of online sources and the introduction of new digital tools. The measures developed are expected to lead to a significant improvement in the company's economic performance, increasing revenue by 14.47% and net profit by €16.1k, as well as increasing digital maturity to 8.7 points.
Klíčová slova: real estate agency; digital transformation of marketing; digital maturity
Název práce: Digitální transformace v marketingu nemovitostí
Autor(ka) práce: Sych, Illia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Závodná, Lucie Sára
Oponenti práce: -
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je na základě posouzení teoretických aspektů digitální transformace marketingu a zhodnocení podmínek této transformace vytvořit opatření pro realizaci digitální transformace marketingu v konkrétní realitní kanceláři. V práci byly použity metody abstrakce odborné literatury, analýzy výkaznictví společnosti, SWOT analýzy, analýzy dynamiky a struktury ukazatelů apod. Výzkum byl proveden ve třech etapách a bylo zjištěno, že společnost má vysokou úroveň digitální zralosti (8,3 z 10), ale potřebuje zlepšit využívání online zdrojů a zavádění nových digitálních nástrojů. Očekává se, že vypracovaná opatření povedou k výraznému zlepšení ekonomických výsledků společnosti, zvýšení tržeb o 14,47 % a čistého zisku o 16,1 tis. eur, a také ke zvýšení digitální zralosti na 8,7 bodu.
Klíčová slova: digitální transformace marketingu; realitní kancelář; digitální vyspělost

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 10. 2020
Datum podání práce: 29. 6. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: