Chytré telefony a spotřebitelské praktiky: srovnání adaptace na nové technologie napříč generacemi

Název práce: Chytré telefony a spotřebitelské praktiky: srovnání adaptace na nové technologie napříč generacemi
Autor(ka) práce: Honzík, David Karel
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Šimůnková, Klára
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a porovnání hybridních spotřebitelských praktik, přičemž klíčovým cílem je zkoumání adaptace na nové technologie napříč různými generacemi. Teoretická část práce situuje zkoumaný problém do širšího společenského a odborného kontextu, prezentuje relevantní literární rešerše a aktuální stav oblasti s příklady předešlých výzkumů. V praktické části autor detailně popisuje a obhajuje výzkumný design, představuje získané výsledky, provádí jejich analýzu a interpretaci, odpovídá na výzkumnou otázku a poskytuje podněty pro další diskuzi. Tímto přístupem práce přináší komplexní pohled na dynamiku spotřebitelských trendů a jejich adaptaci v různých generacích.
Klíčová slova: on-line/off-line hybridita; spotřebitelské praktiky; mezigenerační adaptace
Název práce: Smartphones and Consumer Practices: Comparing Adaptation to New Technologies Across Generations
Autor(ka) práce: Honzík, David Karel
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Šimůnková, Klára
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on the analysis and comparison of hybrid consumer practices, with the key aim of exploring adaptation to new technologies across different generations. The theoretical part of the thesis situates the problem under investigation in a broader social and professional context, presenting relevant literature research and the current state of the field with examples of previous research. In the practical part, the author describes and defends the research design in detail, presents the obtained results, performs their analysis and interpretation, answers the research question and provides suggestions for further discussion. Through this approach, the thesis provides a comprehensive view of the dynamics of consumer trends and their adaptation across generations. Translated with DeepL.com (free version)
Klíčová slova: consumer practices; intergenerational adaptation ; on-line/off-line hybridity

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 9. 2023
Datum podání práce: 30. 6. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: