Komunikace rozvojových záměrů měst s lokálními stakeholders

Název práce: Komunikace rozvojových záměrů měst s lokálními stakeholders
Autor(ka) práce: Kinkorová, Nikola
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Luštický, Martin
Oponenti práce: Musil, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá aplikací marketingových principů v oblasti městského rozvoje. Hlavním cílem práce je vypracovat návrh efektivního komunikačního plánu pro města a obce, který podpoří interakci a participaci s lokálními stakeholdery. Návrh vychází z dobrých příkladů z praxe, podmínek města Strakonice a potřeb lokálních stakeholderů. Teoretická část přibližuje management, participaci a komunikaci ve veřejné správě. Kombinace obsahové analýzy, hloubkových rozhovorů a pozorování v praktické části identifikuje klíčové faktory úspěšné komunikace a participace. Závěry práce ukazují, že klíčovými faktory úspěšné participace a komunikace jsou transparentnost, pravidelná informovanost, spolupráce a aktivní dialog s veřejností. Na základě získaných poznatků je navržen komunikační plán, který doporučuje konkrétní nástroje a opatření pro efektivnější komunikaci a zapojení občanů.
Klíčová slova: Komunikace; Stakeholders; Komunikační strategie; Veřejná správa; Participace
Název práce: Communication of development plans of cities with local stakeholders
Autor(ka) práce: Kinkorová, Nikola
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Luštický, Martin
Oponenti práce: Musil, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with the application of marketing principles in the field of urban development. The main goal of the work is to develop a proposal for an effective communication plan for cities and municipalities, which will support interaction and participation with local stakeholders. The proposal is based on good examples from practice, the conditions of the city of Strakonice and the needs of local stakeholders. The theoretical part approaches management, participation and communication in public administration. The combination of content analysis, in-depth interviews and observations in the practical part identifies the key factors of successful communication and participation. The conclusions of the work show that the key factors of successful participation and communication are transparency, regular information, cooperation and active dialogue with the public. Based on the knowledge gained, a communication plan is proposed, which recommends specific tools and measures for more effective communication and citizen involvement.
Klíčová slova: participation; communication; public administration; stakeholders; communication strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 9. 2023
Datum podání práce: 30. 6. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: