Marketingová komunikace startupu

Název práce: Marketingová komunikace startupu
Autor(ka) práce: Roubíčková, Eliška
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu trhu veterinárních aplikací, veterinárních služeb a propagace veterinárních služeb v České republice. Cílem je aplikovat poznatky na startupovou mobilní aplikaci tlappka, která nabízí funkce pro správu zdraví a aktivit domácích mazlíčků. Práce se zabývá analýzou tlappka, včetně funkčnosti, uživatelského rozhraní a marketingových strategií. Vybrané téma reflektuje expanzi trhu služeb pro domácí zvířata a rostoucí využívání veterinárních aplikací po celém světě. Teoretická část práce přináší přehled veterinárních produktů a služeb a marketingových konceptů. Výzkumná část se skládá z kvalitativního a kvantitativního zkoumání pohledů majitelů a uživatelů aplikace tlappka, zaměřeného na efektivitu marketingových strategií a cen předplatných.
Klíčová slova: Marketingová komunikace; Aplikace; Veterinární služba; Startup
Název práce: Marketing communication of a startup
Autor(ka) práce: Roubíčková, Eliška
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis focuses on the market analysis of veterinary applications, veterinary services and promotion of veterinary services in the Czech Republic. The aim is to apply the findings to a startup mobile application, tlappka, which offers features for managing pet health and activities. The thesis analyses tlappka, including functionality, user interface and marketing strategies. The selected topic reflects the expansion of the pet services market and the increasing use of veterinary apps worldwide. The theoretical part of the thesis provides an overview of veterinary products and services and marketing concepts. The research part consists of a qualitative and quantitative investigation of the perspectives of owners and users of the tlappka app, focusing on the effectiveness of marketing strategies and subscription pricing.
Klíčová slova: Startup; Marketing communication; App; Veterinary services

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 11. 2023
Datum podání práce: 21. 8. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: