The bachelor thesis explores the most effective brand communication methods used in the luxury hospitality sector. The thesis aims to identify persuasive strategies that luxury hotels use to engage consumers and enhance brand recognition. It covers key branding concepts like brand identity, image, and equity, while also examining consumer behavior, the role of technology, and the impact of digital platforms and social media. Through case studies of successful luxury hotels Four Seasons Paris, Armani Milano and Ritz Paris, the thesis highlights best practices in brand communication and concludes with recommendations of how luxury hotels can differentiate themselves in the market and foster a long-term loyalty.
Bakalářská práce zkoumá nejefektivnější metody komunikace značky používané v sektoru luxusního pohostinství. Cílem práce je identifikovat přesvědčovací strategie, které luxusní hotely využívají k získání pozornosti spotřebitelů a zvýšení rozpoznatelnosti značky. Zabývá se klíčovými koncepty brandingu, jako je identita značky, image a equity, a zároveň zkoumá chování spotřebitelů, roli technologií a vliv digitálních platforem a sociálních médií. Prostřednictvím případových studií úspěšných luxusních hotelů Four Seasons Paris, Armani Milano a Ritz Paris práce poukazuje na osvědčené postupy v oblasti komunikace značky a v závěru uvádí doporučení, jak se mohou luxusní hotely na trhu odlišit a podpořit dlouhodobou loajalitu.
Klíčová slova:
Luxusní hotely; Identita značky; Hodnota značky; Chování spotřebitelů; Komunikace značky; Vliv technologie; Image značky ; Rozšíření značky