Vliv důvěryhodnosti a relevance online recenzí produktů na rozhodování spotřebitelů

Název práce: Vliv důvěryhodnosti a relevance online recenzí produktů na rozhodování spotřebitelů
Autor(ka) práce: Tatembayeva, Almira
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumem vlivu důvěryhodnosti a relevance online recenzí na rozhodování spotřebitelů v rámci online nákupního procesu. Klíčovými pojmy, které jsou v této práci důkladně definovány a konceptualizovány, jsou „důvě- ryhodnost recenze“ a „relevance recenze“ v kontextu online nákupního chování. Hlavním cílem této práce je provést komplexní srovnání vlivu důvěryhodnosti a re- levance recenzí na rozhodování spotřebitelů při nákupu online. Tím bude zkoumáno, zda spotřebitelé upřednostňují recenze od zdrojů, kterým věří, nebo zda více důraz kladou na recenze, které jsou pro ně relevantní a odpovídají jejich individuálním po- třebám. V rámci této práce dále bude proveden empirický výzkum, který bude kvantifikovat vliv těchto dvou aspektů na nákupní chování spotřebitelů.
Klíčová slova: relevance recenze; online nákupní rozhodování; vliv recenzí; Důvěryhodnost recenze
Název práce: The impact of credibility and relevance of online product reviews on consumer decision making
Autor(ka) práce: Tatembayeva, Almira
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis investigates the influence of the credibility and relevance of online reviews on consumer decision making in the online shopping process. The key concepts that are thoroughly defined and conceptualised in this thesis are 'review credibility' and 'review relevance' in the context of online shopping behaviour. The main objective of this thesis is to conduct a comprehensive comparison of the impact of review credibility and relevance on consumers' online purchase decisions. This will examine whether consumers prefer reviews from sources they trust or whether they place more emphasis on reviews that are relevant to them and meet their individual needs. Furthermore, this thesis will conduct empirical research to quantify the influence of these two aspects on consumer purchasing behaviour.
Klíčová slova: Credibility review; online purchasing decisions; the impact of reviews; relevance review

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 9. 2023
Datum podání práce: 14. 12. 2024
Datum obhajoby: 22. 1. 2025
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/85456/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: