Branding knihkupectví NEOLUXOR

Název práce: Branding knihkupectví NEOLUXOR
Autor(ka) práce: Králíčková, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Unzeitigová, Klára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Záměrem této bakalářské práce je představení brandingu, zanalyzování rebrandingu knihkupectví Neoluxor a porovnání původního brandu s novým. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části se soustředím na vymezení pojmů souvisejících s brandingem, analýzu knižního trhu a marketingové komunikace v tomto segmentu, a popis zvolených metod marketingového výzkumu a typu analýz, jako jsou konkurenční analýza a SWOT analýza. Praktická část se věnuje aplikaci těchto metod a analýz, zkoumání původní i současné identity značky, marketingovým kampaním a používaným komunikačním kanálům. V závěru se nachází poznatky z provedených analýz a metod a také posouzení přínosu celkového rebrandingu knihkupectví.
Klíčová slova: Branding; knižní trh; značka; rebranding; marketing; knihkupectví
Název práce: Branding of the NEOLUXOR bookstore
Autor(ka) práce: Králíčková, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Unzeitigová, Klára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor's thesis is to introduce the concept of branding, analyse the rebranding of the Neoluxor bookstore, and compare the original brand with the new one. The thesis is divided into two parts. The theoretical part focuses on defining terms related to branding, analysing the book market and marketing communication in this segment, and describing the selected methods of marketing research and types of analyses, such as competitive analysis and SWOT analysis. The practical part applies these methods and analyses to examine the original and current brand identity, marketing campaigns, and communication channels. The conclusion presents findings from the conducted analyses and methods, as well as an evaluation of the overall benefits of the bookstore's rebranding.
Klíčová slova: marketing; book market; bookstore; Branding; brand; rebranding

Informace o studiu

Studijní program / obor: Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 11. 2023
Datum podání práce: 16. 12. 2024
Datum obhajoby: 28. 1. 2025
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/86728/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: