Animační programy v nabídce českých cestovních kanceláří

Název práce: Animační programy v nabídce českých cestovních kanceláří
Autor(ka) práce: Bradáčová, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Petrů, Zdenka
Oponenti práce: Fodor, Viktor
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je analyzovat animační programy v nabídce českých cestovních kanceláří, porovnat animační programy v minulosti a nyní, definovat současné trendy, cílovou skupinu a zjistit, jak animační programy ovlivňují úspěšnost a oblíbenost cestovních kanceláří. Teoretická část se věnuje historii, významu a roli animačních programů v cestovním ruchu. Dále popisuje organizační, personální, materiální a ekonomické aspekty animačních programů a kategorizuje různé typy animačních aktivit. Praktická část obsahuje analýzu animačních programů nabízených vybranými českými cestovními kancelářemi – Čedok, Alexandria, Blue Style, EXIM tours a Fischer, podpořenou dotazníkovým šetřením zaslaným jejich zástupcům. Dále pak ukazuje přínos animačních programů pro cestovní kanceláře, hodnotí spokojenost klientů s programy a nastiňuje jejich budoucí potenciál. Výsledky analýzy ukazují, že animační programy se v průběhu let zprofesionalizovaly a staly se důležitým produktem cestovních kanceláří. V současné době jsou tyto doplňkové služby rozhodujícím faktorem při výběru dovolené, zejména pro rodiny s dětmi. Hrají také klíčovou roli při budování loajality a celkové spokojenosti zákazníků. Přestože nejsou finančně ziskové, jejich provoz se stále vyplatí.
Klíčová slova: Cestovní kanceláře; Doplňkové služby; Animační programy
Název práce: Animation Programmes Offered by Czech Tour Operators
Autor(ka) práce: Bradáčová, Lenka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Petrů, Zdenka
Oponenti práce: Fodor, Viktor
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to analyse animation programmes offered by Czech tour operators, compare animation programmes in the past and now, define current trends, target groups, and find out how animation programmes influence the success and popularity of the tour operators. The theoretical part presents the history, significance and role of animation programmes in the tourism industry. It also identifies the organizational, personal, material and economic aspects of animation programmes and categorizes various types of animation activities. The practical part includes the analysis of animation programmes offered by selected Czech tour operators, such as Čedok, Alexandria, Blue Style, EXIM tours and Fischer supported by a questionnaire survey sent to their representatives. Further it shows the benefits of animation programmes for the tour operators, evaluates the clients’ satisfaction with the programmes, and outlines their future potential. The results of the analysis show that the animation programmes have been professionalized over the years and have become an important product of the tour operators. Nowadays, these additional services are a decisive factor in a holiday choice, especially for families with children. They also play a key role in building customer loyalty and overall satisfaction. Despite not being financially profitable, offering them is still worthwhile.
Klíčová slova: Tour operators ; Additional services; Animation programmes

Informace o studiu

Studijní program / obor: Cestovní ruch
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta:
Katedra:

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 9. 2024
Datum podání práce: 23. 4. 2025
Datum obhajoby: 2025

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: