-

Thesis title: Trade Marketing v mezinárodní farmaceutické společnosti Novartis
Author: Balcarová, Jana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Mikeš, Jiří
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této práce je přiblížit studentům pojem Trade Marketing a objasnit jeho velmi důležitou úlohu pro podnik. Trade Marketing je představen na základě příkladů aktivit z praxe farmaceutické společnosti Novartis. Praktické příklady jsou doplněny o analýzu jejich úspěšnosti a návrhy na zlepšení do budoucna. Práce se dále zabývá specifiky farmaceutického průmyslu (legislativa, etika), vysvětluje pojmy související s Trade Marketingem (Category Management, Merchandising)a představuje firmu Novartis a její produkty.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 3. 12. 2006
Date of submission: 3. 12. 2006
Date of defense: 1. 2. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/3997/podrobnosti

Files for download

    Last update: