-

Thesis title: Budování značky Vichy
Author: Flodrová, Tereza
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce popisuje fungování kosmetické značky Vichy v kontextu mateřské společnosti L´Oréal. Zkoumá postavení Vichy na českém trhu, prostřednictvím dotazníkového průzkumu u skupiny mladých žen.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 6. 12. 2006
Date of submission: 6. 12. 2006
Date of defense: 11. 1. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/4030/podrobnosti

Files for download

    Last update: