-

Thesis title: Srovnání účinnosti reklamních aktivit na automobilovém trhu
Author: Tuček, Radim
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Mikeš, Jiří
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá komunikačním výzkumem, konkrétně zkoumá účinnost reklamy jednotlivých automobilových značek a vozů. Soustředí se na třídu malých vozů. Obecně je popsán automobilový trh v ČR, blíže osobní automobily (třída malých vozů) a detailně je srovnávána komunikace 3 vybraných značek a jejich malých vozů. Jde o Škoda (Fabia), Renault (Thalia, Clio) a Kia (Rio). Snaží se poukázat na rozdíly v přístupu ke komunikaci a z nich vyplývající rozdílnou účinnost.
Keywords: efektivita komunikace; komunikační výzkum; automobilky; účinnost komunikace; automobilový trh; účinnost reklamy

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 7. 12. 2006
Date of submission: 7. 12. 2006
Date of defense: 1. 2. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/4047/podrobnosti

Files for download

    Last update: