Procedure of introducing Kofola brand onto the german market

Thesis title: Proces zavádění značky Kofola(r) na německý trh
Author: Procházka, David
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Sztogrynová, Miroslava
Opponents: Mišovská, Soňa
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem práce je popsat možný nenákladný vstup značky a produktu Kofola na německý trh, resp. do Bavorska. Hypotézou práce je domněnka, že na bavorském trhu existuje mezera, kde cílový segment tvoří mladí lidé ve věku 18-30 let, kteří touží žít po svém a hledají svůj nápoj. V práci je dále rozpracována myšlenka vstupu vytvořením vlastní sub-kofola-kultury a rozšíření nápoje mezi jedince cílové skupiny pomocí multiplikace. Práce popisuje jeden možný proveditelný způsob vstupu ve městě Norimberk a nabádá k dalšímu výzkumu a zpracování dané tématiky. Podkladem práce bylo provedené dotazníkové šetření.
Keywords: značka; Individualita; Multiplikátor; Street Culture; Kofola
Thesis title: Procedure of introducing Kofola brand onto the german market
Author: Procházka, David
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Sztogrynová, Miroslava
Opponents: Mišovská, Soňa
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 8. 12. 2006
Date of submission: 8. 12. 2006
Date of defense: 11. 1. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/4052/podrobnosti

Files for download

    Last update: