-

Thesis title: Trendy ve vývoji rozhlasu jako komunikačního média
Author: Medek, Tomáš
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Konvalina, Miroslav
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce charakterizuje podstatné trendy, které se na rozhlasovém trhu v poslední letech vyvinuly. Postihuje jejich význam jednak pro možnosti marketingové komunikace, jednak pro možnosti daného média coby specifického produktu. Důraz klade na trendy ve vývoji rozhlasové reklamy, trendy v digitálním vysílání a pozici rozhlasu v mediálním mixu. Práce se zabývá klesající poslechovostí rozhlasu, fragmentací trhu, možnostmi digitálního vysílání nebo narůstajícím vlivem satelitního rozhlasu v USA. Zvláštní kapitoly jsou věnovány internetovému vysílání a podcastingu. Většina získaných dat pochází z amerických lokálních rozhlasových trhů.
Keywords: marketing; reklama; masmédia; rádio; rozhlas

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 10. 12. 2006
Date of submission: 10. 12. 2006
Date of defense: 7. 2. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/4072/podrobnosti

Files for download

    Last update: