The qualitative parameters in the process of print advertising planning and buying

Thesis title: Kvalitativní parametry v procesu plánování a nákupu tiskové inzerce
Author: Hatoň, Luděk
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Puchýř, Milan
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
komunikace, reklama, mediální plánování a nákup, brief, základní mediální veličiny, vliv kvalitativních parametrů, tisková inzerce, komunikační strategie, sestavování mediaplánů, schvalovací proces, kritéria výběru, cílové skupiny, prodaný náklad, čtenost, tradice tiskových titulů, redakční obsah, timing, výkyvy čtenosti, buyer, planner, produkt-médium, umístění inzerce, nové formáty, layout, cenová politika vydavatelství, způsob hodnocení, komplexní hodnotící systémy, úspěch značek, vývoj tiskového trhu, noviny, časopisy, zadavatel
Keywords: kvalitativní parametry; komunikace; tisková inzerce; reklama
Thesis title: The qualitative parameters in the process of print advertising planning and buying
Author: Hatoň, Luděk
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Puchýř, Milan
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:
Thesis title: -
Author: Hatoň, Luděk
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Puchýř, Milan
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 10. 12. 2006
Date of submission: 10. 12. 2006
Date of defense: 1. 2. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/4085/podrobnosti

Files for download

    Last update: