The creation of a loyal customer

Thesis title: Budování věrnosti zákazníků
Author: Malachová, Jana
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce pojednává o významu věrného zákazníka pro firmu. Zabývá se faktory, které ovlivňují věrnost zákazníka, a problematikou získání a udržení si stálého zákazníka. Praktická část práce obsahuje výzkum týkající se vnitrostátní autobusové dopravy STUDENT AGENCY, s. r. o., který analyzuje věrnost jejich zákazníků a přináší návrhy na zlepšení strategie při získávání stálých klientů.
Keywords: STUDENT AGENCY, s. r. o.; zákazník; věrnost
Thesis title: The creation of a loyal customer
Author: Malachová, Jana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
The paper deals a meaning of a loyal customer concerning a firm. It is focused on the factors, which affect a loyalty of customer and on the difference between winning and keeping a loyal customer. The practical part contains the analysis relating domestic bus service STUDENT AGENCY, s. r. o.
Keywords: customer; loyalty; STUDENT AGENCY, s. r. o.

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 10. 11. 2008
Date of submission: 10. 1. 2009
Date of defense: 19. 1. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/16347/podrobnosti

Files for download

    Last update: