-

Thesis title: Komunikační strategie firmy Abante
Author: Křepinská, Veronika
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce pojednává o firmě Abante, která je českým incomingovým golfovým tour operátorem v odvětví golfového cestovního ruchu. Zaměřuje se na analýzu a hodnocení její komunikační strategie, komunikačního mixu a jeho jednotlivých složek. Vedle stručného představení vzniku a historie společnosti, se zde dozvídáme o její činnosti, cílovém trhu, partnerech, produktech a aktivitách, od kterých se odvíjí i struktura komunikačního mixu a celkové komunikační strategie. Práce by měla posloužit k pochopení specifik v komunikaci této firmy.
Keywords: marketingová komunikace; marketingový mix; komunikační strategie

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 11. 12. 2006
Date of submission: 11. 12. 2006
Date of defense: 11. 1. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/4093/podrobnosti

Files for download

    Last update: