-

Thesis title: Komunikační strategie mezinárodního programu CESP
Author: Srnka, Karel
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Kostková, Hana
Opponents: Čápová, Ludmila
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat komunikační strategii mezinárodního programu CESP a zmapovat její vývoj v průběhu posledních 14 let. V první kapitole charakterizuji CESP, jeho historii, produkt, cílovou skupinu spotřebitelů a statistiky počtu studentů. Druhá kapitola je zaměřena na komunikační strategii na základě součástí komunikačního mixu. Zaobírám se zde reklamou a jejími druhy, podporou prodeje, PR a přímým marketingem. Ve třetí kapitole popisuji, jak vznikaly nové propagační materiály CESPu, jako brožura, hlavičkové papíry, obálky nebo nové internetové stránky. Vše je doplněno o ukázky starých a nových propagačních materiálů, které jsou umístěny jako příloha této bakalářské práce.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 11. 12. 2006
Date of submission: 11. 12. 2006
Date of defense: 11. 1. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/4106/podrobnosti

Files for download

    Last update: