-

Thesis title: Uvedení nové značky na český trh
Author: Hulínová, Kateřina
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Mottlová, Libuše
Opponents: Dusil, Roman
Thesis language: Česky
Abstract:
Tématem práce je uvedení nové značky profesionální vlasové kosmetiky, značky Redken, na český trh. Teoretická část se zabývá marketingovým mixem a značkou. Praktická část nejdříve představuje společnost L'Oréal, vlastníka značky, a poté strategii plánovaného uvedení. Důraz je zaměřen na marketinogvý mix, positioning značky a hlavní body strategie. V závěru je zhodnocení představeného projektu.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 11. 12. 2006
Date of submission: 11. 12. 2006
Date of defense: 31. 1. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/4119/podrobnosti

Files for download

    Last update: