-

Thesis title: Komunikační strategie značky MAZ na českém trhu
Author: Křivanová, Lucie
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce hodnotí komunikační strategii značky MAZ, která vstupuje na český trh, proces komunikace a komunikační politiku společnosti TRADO Holding,a.s., ktrerá je výhradním distributorem nákladních automobilů značky MAZ. Práce obsahuje historii vývoje nákladních automobilů značky MAZ, charakteristiky společnosti TRADO Holding, a.s. a analýzu trhu nákladních automobilů v ČR.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 12. 12. 2006
Date of submission: 12. 12. 2006
Date of defense: 11. 1. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/4136/podrobnosti

Files for download

    Last update: