-

Thesis title: Vliv kulturních faktorů na trhu piva
Author: Svobodová, Renata
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Janota, David
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato práce se zabývá charakteristikou trhu piva dvou států s největší spotřebou piva na osobu - Německa a České republiky. Popisuje shodné kulturní prvky a kulturní rozdíly na trzích piva obou států. Vychází z primárního výzkumu provedeného v obou zemích. Stručně se věnuje také analýze pivních sklenic jakožto prvku materiální kultury zemí.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 12. 12. 2006
Date of submission: 12. 12. 2006
Date of defense: 7. 2. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/4143/podrobnosti

Files for download

    Last update: