Celebrity participation in advertising

Thesis title: Zapojení celebrit v reklamě
Author: Vopasek, Tomáš
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Bursíková, Marcela
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce analyzuje rozdíly v postojích a vnímání reklamy se známou osobností lidmi s vyšším zájmem o svět známých osobností a bulvár. Dále se zabývá vhodností a účinností zapojení známých osobností v reklamě. Dále obsahuje porovnání zapojení celebrit v reklamě formou doporučení (testimonialu) vs. hraní role. V práci je rovněž uvedeno srovnání 18 známých osobností popuární kultury pomocí metody BAV.
Keywords: hraní role; doporučení; testimonial; BAV; Celebrity; Reklama
Thesis title: Celebrity participation in advertising
Author: Vopasek, Tomáš
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Bursíková, Marcela
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 13. 12. 2006
Date of submission: 13. 12. 2006
Date of defense: 7. 2. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/4169/podrobnosti

Files for download

    Last update: