Marketing strategy of the chosen company

Thesis title: Marketingová strategie vybrané společnosti
Author: Hudos, Radek
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Bursíková, Marcela
Opponents: Mottlová, Libuše
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá marketingovou strategií. V teoretické části je kladen důraz na plánovací etapu strategického marketingového procesu. Praktická část je zaměřena na deskripci situace vybrané společnosti. Následuje podrobná marketingová situační analýza a samotné navržení marketingové strategie v rozdělení na čtyři dílčí strategie - výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační.
Keywords: ABC analýza; SWOT; strategický marketingový proces; marketingová situační analýza; marketingová strategie
Thesis title: Marketing strategy of the chosen company
Author: Hudos, Radek
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Bursíková, Marcela
Opponents: Mottlová, Libuše
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 14. 12. 2006
Date of submission: 14. 12. 2006
Date of defense: 31. 1. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/4204/podrobnosti

Files for download

    Last update: