-

Thesis title: Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu jízdních kol
Author: Mrázková, Daniela
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Bursíková, Marcela
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato diplomová práce analyzuje kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu jízdních kol ve všech jeho fázích. Postihuje nejdůležitější související aspekty, které tento proces jakýmkoli způsobem ovlivňují a tím působí na konečné rozhodnutí spotřebitele. Součástí této práce je i vlastní marketingový výzkum umožňující již velmi konkrétní pohled, díky kterému bylo možné uvést i některá marketingová doporučení prodejcům a výrobcům jízdních kol.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 17. 12. 2006
Date of submission: 17. 12. 2006
Date of defense: 7. 2. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/4268/podrobnosti

Files for download

    Last update: