Marketing strategy of tourism development in the zoo Chleby

Thesis title: Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu v ZOO Chleby
Author: Motejlková, Jana
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Jarolímková, Liběna
Opponents: Netková, Jarmila
Thesis language: Česky
Abstract:
V první kapitole popisuje Zoo Chleby obecně. V druhé kapitole popisuje obecně markewtingovou strategii v cestovním ruchu. V třetí kapitole porovnává zoo v Chlebech a ve Vyškově. Ve čtvrté kapitole provádí praktickou aplikaci.
Keywords: marketing cestovního ruchu; swot analýza; zoo chleby
Thesis title: Marketing strategy of tourism development in the zoo Chleby
Author: Motejlková, Jana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Jarolímková, Liběna
Opponents: Netková, Jarmila
Thesis language: Česky
Abstract:
In the first chapter describes the Zoo Chleby in general. The second chapter describes the general marketing strategy in tourism. In the third chapter compares the zoo in Chelby and in Vyškov. In the fourth chapter carries out a practical application.
Keywords: marketing strategy; zoo Chleby; SWOT analysis

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Tourism

Information on submission and defense

Date of assignment: 5. 12. 2008
Date of submission: 12. 12. 2008
Date of defense: 14. 1. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/17307/podrobnosti

Files for download

    Last update: