Marketing of tourism in the era of globalization

Thesis title: Marketing cestovního ruchu v éře globalizace
Author: Villinová, Michaela
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Valentová, Jana
Opponents: Vaško, Martin
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na důsledky globalizace na poptávku v cestovním ruchu a především na marketing cestovního ruchu. Důraz byl kladen na využití zahraničních zdrojů.
Keywords: marketing; globalizace; cestovní ruch
Thesis title: Marketing of tourism in the era of globalization
Author: Villinová, Michaela
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Valentová, Jana
Opponents: Vaško, Martin
Thesis language: Česky
Abstract:
This work focuses on implications of globalization on tourism demand and above all on marketing of tourism. The stress was on the use of foreign sources and literature.
Keywords: marketing; tourism; globalization

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Tourism

Information on submission and defense

Date of assignment: 27. 11. 2008
Date of submission: 5. 1. 2009
Date of defense: 20. 1. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/17001/podrobnosti

Files for download

    Last update: