-

Thesis title: Srovnání trhu televizní reklamy v ČR a USA
Author: Schneyder-Kubaniková, Adéla
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Puchýř, Milan
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Srovnani trhu televizni reklamy v ČR a USA. V teoretické části popis marketingového, komunikačního mixu a procesu, reklamních agentur, medii. Dále pak vyjmenovány rysy televize, výhody a nevýhody inzerce v tv, popis mediálních ukazatelů,rozdělení typů reklamy. Analytická část se skládá z analýzy makroprostředí, historie televizní reklamy,popis televizních sítí.Parametry tv z hlediska reklamy, právní úprava televizní reklam.Dále popis forem finacování, cen reklmaního prostoru, výdaje. Uvedení základních festivalů a soutěží, popis problémů digitalizace v ČR.
Keywords: česká republika; usa; reklama; televize

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 18. 12. 2006
Date of submission: 18. 12. 2006
Date of defense: 1. 2. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/4294/podrobnosti

Files for download

    Last update: