Creative Concept as the Key Element of the ATL Communication

Thesis title: Kreativní koncept jako klíčový prvek nadlinkových komunikačních aktivit
Author: Shmalko, Anna
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Mikeš, Jiří
Opponents: Charvát, Martin
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem diplomové práce je vymezení role kreativního konceptu v nadlinkové a integrované komunikaci. Na základě analýzy vzniku a vývoje ATL kampaní definuji aspekty efektivního přístupu k tvorbě kreativních konceptů a komplexních komunikačních kampaní.
Keywords: marketingová strategie; kreativní strategie; brief; reklamní agentura; komunikační strategie
Thesis title: Creative Concept as the Key Element of the ATL Communication
Author: Shmalko, Anna
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Mikeš, Jiří
Opponents: Charvát, Martin
Thesis language: Česky
Abstract:
Thesis describes the role of creative concepts in ATL and integrated communication. Due to the detail analysis of the advertising creation process defines the key aspects for effective setting of the complex communication campaigns and creative concepts.
Keywords: brief; advertising agency; communication strategy; marketing strategy; creative strategy

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 10. 12. 2007
Date of submission: 29. 8. 2008
Date of defense: 9. 9. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/13875/podrobnosti

Files for download

    Last update: