Marketing of Non-profit Organizations with a Focus on Humanistické Centrum Narovinu

Thesis title: Marketing neziskové organizace se zaměřením na Humanistické centrum Narovinu
Author: Vrzalová, Marcela
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Bursíková, Marcela
Opponents: Mottlová, Libuše
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce na téma "Marketing neziskové organizace se zaměřením na Humanistické centrum Narovinu" je rozdělena do dvou částí. První část popisuje neziskový sektor a jeho přístup k marketingu. V centru zájmu druhé části stojí občanské sdružení Humanistické centrum Narovinu a jeho marketingové aktivity. Na základě teoretických poznatků, analýzy konkurenčních organizací a na základě výzkumu veřejného mínění o neziskových organizacích jsou Humanistickému centru Narovinu navrhnuty taková zlepšení maketingových aktivit, které mohou zvýšit povědomí o tomto občanském sdružení, zvýšit zájem o dobrovolnou pomoc v organizaci a zvýšit počet adoptivních rodičů a ostatních dárců, což bylo cílem této práce.
Keywords: dárcovství; DMS; adopce na dálku; sociální marketing; neziskový sektor; Humanistické centrum Narovinu; makreting neziskových organizací
Thesis title: Marketing of Non-profit Organizations with a Focus on Humanistické Centrum Narovinu
Author: Vrzalová, Marcela
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Bursíková, Marcela
Opponents: Mottlová, Libuše
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 18. 12. 2006
Date of submission: 18. 12. 2006
Date of defense: 8. 2. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/4298/podrobnosti

Files for download

    Last update: