Analysis of the Communication Mix of selected firm

Thesis title: Analýza komunikačního mixu vybrané firmy
Author: Vargová, Štěpánka
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Stříteský, Václav
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou komunikačního mixu vzdělávací agentury a nakladatelství AMOS. Cílem je především zhodnotit současný stav použití jednotlivých nástrojů komunikačního mixu a navrhnout případné změny a využití dalších nástrojů s ohledem na komunikační cíle firmy.
Keywords: marketgin služeb; komunikační mix; internet
Thesis title: Analysis of the Communication Mix of selected firm
Author: Vargová, Štěpánka
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Stříteský, Václav
Thesis language: Česky
Abstract:
The dissertation is concerned with the analysis of the communication mix of the educational agency and publisher AMOS. The objective is to review present application of communication instruments and propose some modifications and utilisation of other instruments respecting the communication aims of the firm.
Keywords: Marketing of services; Internet; Communication mix

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 14. 9. 2008
Date of submission: 30. 5. 2009
Date of defense: 27. 5. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/15615/podrobnosti

Files for download

    Last update: